Prowadzący: Andrzej Pieńkowski
Temat: Blended learning na matematyce - od czego zacząć?
Rodzaj zajęć: Wystąpienie plenarne, sesja W3
Reprezentowana instytucja: Katalyst Education
Czego dotyczą zajęcia: Pomysły, które zmieniły świat nie rodziły się w głównym nurcie swoich dziedzin, lecz na ich peryferiach. Tak też było z nauczaniem hybrydowym (blended learning) – coraz popularniejszą koncepcją wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych do zapewnienia bezpośredniej pomocy wszystkim uczniom podczas jednej lekcji. Sama technologia niczego nie naprawi, ale właściwie zastosowana może dać świetne wyniki.
W trakcie wystąpienia:
- przybliżę Państwu podstawowe modele pracy realizowane w nauczaniu hybrydowym w krajach, gdzie blended learning jest popularny;
- opowiem, w jaki sposób wprowadzać elementy blended learningu na matematyce;
- zaprezentuję darmowe zasoby do wykorzystania w hybrydowym nauczaniu matematyki – i nie tylko;
- wspólnie zastanowimy się, jakie korzyści z blended learningu mogą czerpać nauczyciel, uczniowie i szkoła.
Andrzej Pieńkowski o sobie – specjalista w dziedzinie mediów cyfrowych oraz technologii w edukacji. Z wykształcenia geochemik, pracował naukowo w Polskiej Akademii Nauk, następnie został popularyzatorem specjalizującym się w naukach o Ziemi. Współpracował jako dziennikarz i ekspert z czasopismami Wiedza i Życie, Świat Nauki, Wprost, Przekrój, Academia, kanałami Discovery, Planete, Khan Academy. Programista i fan Linuxa. Od 2014 roku zajmuje się edukacją jako manager ds. rozwoju produktów w fundacji Katalyst Education.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz