Warsztaty na XXV Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Warszawa, luty 2016
Krzysztof Oleś
Warsztat: "Programowanie - warto?"
Warsztaty popularyzują elementy programowania (kodowania) w nauczaniu matematyki i fizyki w szkole średniej - są one efektem doświadczeń osób prowadzących zajęcia projektowe „Zintegrowane nauczanie przedmiotów ścisłych z perspektywą obliczeniową - iCSE4school” w ramach programu Erasmus+.
Brzmi skomplikowanie? A czy wiedzą Państwo o (najbardziej) popularnym języku Python? Nie? No to pokażemy gdzie można się nim „zabawić” całkowicie za darmo i bez żadnych skomplikowanych instalacji..
Warsztaty popularyzują elementy programowania (kodowania) w nauczaniu matematyki i fizyki w szkole średniej - są one efektem doświadczeń osób prowadzących zajęcia projektowe „Zintegrowane nauczanie przedmiotów ścisłych z perspektywą obliczeniową - iCSE4school” w ramach programu Erasmus+.
Brzmi skomplikowanie? A czy wiedzą Państwo o (najbardziej) popularnym języku Python? Nie? No to pokażemy gdzie można się nim „zabawić” całkowicie za darmo i bez żadnych skomplikowanych instalacji..
Poziom nauczania: szkoła ponadgimnazjalna, gimnazjum
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: praca z tabletami, technologia informacyjna
Krzysztof Oleś o sobie – nauczyciel matematyki i informatyki w Akademickim Zespole Szkół Ogólnokształcacych nr 2 w Chorzowie, instruktor kół matematycznych w Młodzieżowym Domu Kultury w Chorzowie, egzaminator maturalny. Nieustannie próbuje zobaczyć w oczach słuchaczy błysk zainteresowania, no i próbuje ten błysk wywołać...
Czego dotyczą zajęcia: praca z tabletami, technologia informacyjna
Krzysztof Oleś o sobie – nauczyciel matematyki i informatyki w Akademickim Zespole Szkół Ogólnokształcacych nr 2 w Chorzowie, instruktor kół matematycznych w Młodzieżowym Domu Kultury w Chorzowie, egzaminator maturalny. Nieustannie próbuje zobaczyć w oczach słuchaczy błysk zainteresowania, no i próbuje ten błysk wywołać...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz