Zakopane, luty 2015
Basia Pieronkiewicz
Pokazane zostaną przykłady zadań, które mogą wyzwolić aktywne postawy uczniów, również tzw. słabych czy "leniwych, ale zdolnych". Zapraszam do wspólnego rozwiązywania zadań!!! Niech te warsztaty będą przykładem lekcji, w której każdy z nas chciałby brać udział i którą każdy z nas chciałby współtworzyć.
Poziom nauczania: gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna
Rodzaj zajęć: Warsztat
Czego dotyczą zajęcia? Praca z uczniem zdolnym, praca z uczniem słabym, ciekawy pomysł na lekcję
Basia Pieronkiewicz o sobieDoktorantka w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie.
Autorka kilku rozdziałów w monografiach m.in
- Odkrywanie i rozwijanie uzdolnień matematycznych uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych, Jabłonkowska M. (red.) Uczeń zdolny i jego edukacja. Koncepcje. Badania. Praktyka, Wydawnictwo Universitas Rediviva, Warszawa 2013 ;
- Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień matematycznych ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych, Kąkol H. (Red. Nacz.)Prace monograficzne z dydaktyki matematyki: Współczesne problemy nauczania matematyki (5), Koło SNM Forum Dydaktyków Matematyki, Bielsko – Biała 2014,
- Koncepcja kształcenia transgresyjnego oraz teoria dezintegracji pozytywnej jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży, Podstawy edukacji. Trendy cywilizacyjne, tom 7, Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014.
Więcej informacji o konferencji w Kościelisku
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz