Spis treści wg autorów, zeszyty 51- 60, 2004-2006
Pabich Bronisław, Czy punkt Torricellego w trójkącie jest punktem Fermata? NiM 53, s. 26-27, wiosna 2005
- Okrąg opisany okręgiem dwunastu punktów? NiM 53, s. 25-26, wiosna 2005
- i Bocheńska Marta, Chłopek Helena, Piekarska Jolanta, , Turniej Matematyczno-Sportowy „Sokolik 2004”, NiM 51, s. 2-5, jesień 2004
- Funkcja wykładnicza a logarytmiczna, NiM 51, s. 19, jesień 2004
- Od płaszczyzny do stelli octanguli, zajęcia z MuPADem dla uczniów liceum, NiM 51, s. 18-19, jesień 2004
Pająk Witold, Przyczynek do badań nad rolą komputera w procesie dydaktycznym, NiM 54, s. 21-24,
Pawlikowski Piotr, Magiczny świat wielościanów II, NiM 58, s. 20, lato 2006
Piekarska Jolanta, Kolejne spotkanie młodych matematyków w Wiśle, XIII edycja PIKOMATU zakończona, NiM 55, s. 8-9, jesień 2005
Piekarska Jolanta i ? Bocheńska Marta, Chłopek Helena, Pabich Bronisław, Piotrowska Bożena, Turniej Matematyczno-Sportowy „Sokolik 2004”, NiM 51, s. 2-5, jesień 2004,
Piotrowska Bożena i ? Bocheńska Marta, Chłopek Helena, Pabich Bronisław, Piekarska Jolanta, Turniej Matematyczno-Sportowy „Sokolik 2004”, NiM 51, s. 2-5, jesień 2004
Potworowski Jan, Szanowni Autorzy i Redakcjo NiMa, Nim 56, s. 19,
Powązka Zbigniew, Przeżyjmy to raz jeszcze czyli o różnych sposobach rozwiązania tego samego zadania, NiM 51, s. 25-26
Prystupa Bożena, Prosty sposób wyjaśniania trudnych tematów i zadań, NiM 58, s. 6, lato 2006
- Inscenizacja jako forma aktywizująca uczniów w procesie nauczania, NiM 54, s. 7, lato 2005
Przychoda Alina, XVI Krajowa Konferencja Nauczycieli Matematyki w Muszynie, 26-29 styczeń, 2007, Matematyka – nasza niedostrzegalna kultura, NiM 59, s. 2, jesień 2006
- Grudziądz 2006, NiM 57, s. 2 i 8, wiosna 2006
- i Noniewicz Łucja, Matura 2005 na Litwie, NiM 56, s. 10-11, zima 2005
- Nowa matura z matematyki, NiM 55, s. 18-20, jesień 2005
- Turniej matematyczny w Siedlcach i okolicy na temat liczb zespolonych, NiM 55, s. 9, jesień 2005
- Wielka Gala Konkursowa, NiM 54, s. 3-4, lato 2005
- O wynikach PISA, NiM 53, s. 10-11, wiosna 2005
Rams Tadeusz, Konkurs Matematyka bez granic, NiM 52, s. 6-10, zima 2004
- Międzynarodowy Konkurs Matematyczny „Mathématiques sans frontieres”, NiM 51, s. 11, jesień 2004
Reca Grażyna, Działania na ułamkach, zajęcia z grupą zainteresowanych uczniów, NiM 60, s. 20-21, zima 2006
Rogerson Alan i Fryska Maria, Zaproszenie na SUPERKURS 2006, Ciechocinek, NiM 57, s. 8, wiosna 2006
Rutkowska A, Grudziądz – Sympatyczne miasto między Toruniem, Bydgoszczą a Włocławkiem, Dawna Stolica Polskiej Kawalerii, NiM 52, s. 3, zima 2004
Rybak Anna, i Lénárt István, Trygonometria na sferze, NiM 58, s. 10, lato 2006
- Płaszczyzna a kula – projekt dotyczący planimetrii i geometrii sferycznej, Nauczanie geometrii metodą porównawczą w edukacji ogólnej, część II, NiM 55, s. 28-30, jesień 2005
- Tablica interaktywna, NiM 56, s. 14-15, zima 2005
- VUStat (Statystyka i prawdopodobieństwo) program komputerowy, NiM 51, s. 24, jesień 2004
Rygał Grażyna, Profesor Adam Płocki doktorem honoris causa Uniwersytetu w Usti nad Łabą, w Republice Czeskiej, NiM 56, s. 4-5, zima 2005
Rzępołuch Jacek, Kartkowe latawce A4, NiM 58, s. 8, lato 2006
Sęktas Grzegorz, Nie moje wojny dydaktyczne, NiM 56, s.22-23, zima 2005
Sieńkowski Karol, Próba pracy z kalkulatorem graficznym w gimnazjum, NiM 59, s. 12, jesień 2006
- Dwie lekcje na temat pól figur płaskich, NiM 57, s. 9-10, wiosna 2006
Sierpińska Anna, Dzień liczby Pi – limeryk, NiM 57, s. 8, wiosna 2006
Słowik Irena, Też o średniej „zważonej”, NiM 55, s. 21, jesień 2005
- Analizowanie tekstu, odczytywanie i interpretacja danych przedstawionych w różny sposób – wykorzystywanie serwisu internetowego Matematyki 2001 na stronach www.wsip.com.pl, NiM 54, s. 15, lato 2005
- Jak zmienia się długość dnia w ciągu roku? NiM 54, s. 5-7, lato 2005
- Wykorzystanie internetowego serwisu MMM na lekcjach matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum, NiM 54, s. 5, lato 2005
Smólski Adam, Sprawiedliwy marynarz (nie)znaleziony, NiM 60, s. 5, zima 2006
Starachowska Tamara, Kąty w kole, NiM 60, s. 21-22, zima 2006
Stróżyński Klemens, Najpierws słowa, potem liczby, NiM 57, s. 18-20, wiosna 2006
- Veto! NiM 51, s. 27, jesień 2004
Suprun V.P. Niestandardowe metody rozwiązywania równań i nierówności, NiM 60, s. 6-7, zima 2006
Szmigiel Ewelina, Spotkanie na Zaolziu "Razem możemy więcej i skuteczniej", NiM 59 s.6-8, jesień 2006
- Metoda Sherlocka Holmesa w nauczaniu matematyki, NiM 58, s. 7, lato 2006
- Proste i skuteczne środki dydaktyczne, Chorzów 2005, NiM 55, s. 8, jesień 2005
Szurek Michał, III Konferencja MuPAD w Toruniu, NiM 52, s. 2, zima 2004
Tomaszewska Katarzyna, Ciągi liczbowe – gra dydaktyczna, NiM 51, s. 21-24, jesień 2004
Tomczak Piotr, Tak samo, ale inaczej, NiM 59 s.3, jesień 2006
Treliński Gustaw, System osiągnięć ucznia – absolwenta szkoły średniej, NiM 53, s. 27-30, wiosna 2005
Turnau Iwona, Dylematy oceny, NiM 60, s. 3, zima 2006
- Zgaduj, ale mądrze, NiM 53, s. 24, wiosna 2005
Uchman Dariusz, Średnia ważona a etyka nauczycielska, NiM 56, s. 20-21, zima 2005
- Quo vadis matematyko? Nim 56, s. 21-22, zima 2005
- Dwuznaczne zadania na maturze, NiM 55, s. 18-20, jesień 2005
- Średnia ważona, NiM 54, s. 18-19, lato 2005
- Dyskonto, trochę matematyki, trochę finansów, czyli jak zaoszczędzić na zakupach, NiM 53, s. 19, wiosna 2005
- Giełda, NiM 53, s. 13-14, wiosna 2005
Wadoń Katarzyna, Jubileusz Grupy Roboczej Matematyka i Komputery, NiM 51, s. 8-9, jesień 2004
Widur Anna, Ile waży piątka, czyli przyczynek do dyskusji o średniej ważonej, NiM 56, s. 23-24, zima 2005
- Matematyka to także sport, NiM 51, s. 6-7, jesień 2004,
Debata w Krakowie nad Podstawą Programową z matematyki, NiM 55, s. 2-3, jesień 2005
Wścisłowicz Karin i ? Metrycka Urszula, Matematyczna integracja, NiM 54, s. 13-14, lato 2005
Zarzycki Piotr, Dlaczego producenci gier nie lubią matematyków, NiM 59, s. 29-30, jesień 2006
- O ważeniu liczb, część 1, Dwuszalkowa waga i trzy zadania nie tylko dla młodszych klas, NiM 56, s.29-30, zima 2005
Zawadowski Wacek, Nowy styl, NiM 60, s. 1, zima 2006
- Podsłuchana rozmowa (147 słów), co tu posadzić? NiM 60, s. 4, zima 2006
- Dbajmy o estetykę dowodów i o logiczną poprawność, NiM 59 s.1, jesień 2006
- Pierwsze kroki w kierunku rachunku prawdopodobieństwa, NiM 59 s.19, jesień 2006
- Dowody przez porównywanie pól, NiM 59 s.27, jesień 2006
- Co tam jeszcze jest w walizeczce profesora Sikorskiego? (cd), NiM 59 s.27, jesień 2006
- Argumentacje matematyczne, NiM 58 s.1, lato 2006
- Kwity fiskalne jako niewyczerpane źródło zadań na procenty, NiM 58 s.13, lato 2006
- Ułamki na starym suwaku, NiM 58 s.14, lato 2006
- i Mostowski Krzysztof, Liczb pierwszych jest nieskończenie wiele, NiM 58 s.15, lato 2006
- Opowiadanie w Tangramie, morfemy, fonemy i znaki, NiM 58 s.17, lato 2006
- Dwie kreski, czy strzałka? NiM 58 s.19, lato 2006
- i Broekman Harrie, NiM 58 s.22, lato 2006
- Walizeczka profesora Sikorskiego, NiM 58, s. 30, lato 2006
- i Broekman Harrie, Świat się zmienia, czy my nadążamy za tym? NiM 58, s.22, lato 2006
- Opowiadanie w Tangramie, morfemy, fonemy i znaki, NiM 58, s. 17, lato 2006
- i Mostowski Krzysztof, Liczb pierwszych jest nieskończenie wiele, NiM 58, s. 15, lato 2006
- Dwie kreski, czy strzałka? NiM 58, s. 19, lato 2006
- Ułamki na starym suwaku, NiM 58, s. 14, lato 2006
- Kwity fiskalne jako niewyczerpane źródło zadań na procenty, NiM 58, s. 13, lato 2006
- Argumentacje matematyczne, NiM 58, s. 1, lato 2006
- Zaproszenie do dyskusji, NiM 57, s. 1, wiosna 2006
- PISA, Nim 56, s. 1, zima 2005
- Dowody i refutacje, NiM 55, s. 1, jesień 2005
- Grudziądz 2005, Modelemus! NiM 54, s. 1, lato 2005
- Dziury na osi liczbowej, NiM 53, s. 20-22, wiosna 2005
- Nareszcie logarytmy tak jak trzeba, NiM 53, s. 11-12, wiosna 2005
- W sprawie PP, NiM 53, s. 1, wiosna 2005
- i ? Mostowski Krzysztof, Deltościany wypukłe, Deltościan wypukły o osiemnastu ścianach nie istnieje, NiM 52, s. 13-16, zima 2004
- Porównania i równania, NiM 52, s. 12, zima 2004
- Konferencja Oddziału Krakowskiego SNM w dniach 19-20 listopada 2004 w Krakowie, NiM 52, s. 4-5, zima 2004
- Choinki, NiM 52, s. 2, zima 2004
- Konspekt, scenariusz, sprawozdanie z lekcji, podobieństwa i różnice, czym te rodzaje tekstów się różnią, do czego służą?, NiM 52, s. 11-12, zima 2004
- Raport PISA 2003, NiM 52, s. 1, zima 2004
- Wycieraczka, NiM 51, s. 26, jesień 2004
- Badacz nieskończoności, NiM 51 s. 7, fotografia na trzeciej str okładki, jesień 2004
- Vector znaczy przenośnik, NiM 51 s. 1, jesień 2004
Zobacz także:
Cz. I, cz. VI
Archiwum NiMa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz