Poniżej znajduje się lista alfabetyczna (wg. nazwiska) prowadzących zajęcia podczas XXXI Krajowej Konferencji SNM w Łodzi (10-13 lutego 2023 roku)
/aktualizowane na bieżąco/
WYKŁADY:
BARBARA DRZAZGA_KOLBE - Nauczyciel wobec problemu dyskalkulii, czyli równanie z wieloma nie?wiadomymi
ELŻBIETA I MARCIN KURCZABOWIE - O różnych przyzwyczajeniach w nauczaniu matematyki w szkole średniej
PAULINA MIŚ - Jak sprawić, aby każdy zdał maturę z matematyki?
BARBARA ROSZKOWSKA-LECH - Matematyka w działaniu
JUSTYNA STANOWSKA-PETERA - Lęk przed matematyką w kontekście zagrożenia stereotypem i płci psychologicznej
WIECZÓR ATRAKCJI:
Janek Baranowski, Piotr Drozdowski - Nasze marzenia o szkole
Janek Baranowski, Katarzyna Burnicka, Dorota Kraska - Żaby, pchły i inne stworzenia domowe
Katarzyna Burnicka - Temari - geometria japońskiej piłeczki w Matematycznej Manufakturze
Katarzyna Burnicka - Za tydzień 550. rocznica urodzin Mikołaja Kopernika
Katarzyna Chorodeńska - TańczMY ile sił
Barbara Dubiecka-Kruk - Tor matematycznych wyzwań w Minecraft
Karol Sieńkowski - Gramy, kleimy, fotografujemy i ... rozmawiamy
Członkowie GR Math Vegas - WIECZÓR GIER
Członkowie GR Math Vegas - TURNIEJ RUMMIKUBA
PANEL DYSKUSYJNY:
Marzena Mrzygłód - Uczniowie z orzeczeniami i opinią w szkołach zawodowych zawodowych
Daria Wątorek - Pewność siebie w konfrontacji z zadaniami matematycznymi
WARSZTATY:
Jolanta Adamczyk - Wykorzystanie metod edukacji wczesnoszkolnej na zajęciach wyrównawczych w klasie 4
Janek Baranowski - Wyobraźcie sobie
Jose Lius Rodriguez Blancas - Geometria przestrzenna w wirtualnej rzeczywistości
Sandra Branicka - Jak dzięki aplikacjom pomóc sobie w organizacji czasu i pracy w szkole
Maria Breza-Guściora - Liga zadaniowa na "szóstkę"
Artur Bromboszcz - Jak dzięki aplikacjom pomóc sobie w organizacji czasu i pracy w szkole
Katarzyna Burnicka - Żaby, pchły i inne stworzenia domowe
Anna Cebulska-Boguniewicz - Ciasteczkowa matematyka
Andrzej Chojnacka - Kostka Rubika w matematyce
Izabela Czarnota - Jak dzięki aplikacjom pomóc sobie w organizacji czasu i pracy w szkole
Łukasz Czeremański - Jak skutecznie i w nowoczesny sposób komunikować się z uczniami
Marta Czerepowicka - Rummikub - jak grać z klasą, czyli zajęcia dla początkujących
Jacek Człapiński - Czy "geometria punktów kratowych" zmienia szkolną geometrię?
Marta Czyrkiewicz - Matematyka malowana Twoją kredką, czyli kolorowa geometria
Marta Czyrkiewicz - Randka z matematyką, czyli matematyka w ruchu
Henryk Dąbrowski - Papier w kratkę - niedocenione narzędzie matematyczne
Gabriela Dolińska - Czy Ludolfina to dziewczyna ? Cykl Kolba a metoda STEAM
Gabriela Dolińska - Kody i szyfry wokół nas czyli szkolna Enigma
Anna Domzała - 4Z(ZRÓB – ZOBACZ, ZROZUM – ZAPAMIĘTAJ)
Piotr Drozdowski - A gdybyśmy nie umieli mnożyć?
Piotr Drozdowski - Nasze marzenia o szkole
Barbara Dubiecka-Kruk - Wiele dróg – jeden cel, czyli o różnych sposobach na zadania egzaminacyjne
Monika Dudzińska - Pomocna dłoń - inspirujące gotowce
Ksenia Erdmann - Matematyczny ESCAPE ROOM - wciąż zachwyca uczniów!
Włodzimierz Fechner - Zajęcia dodatkowe dla przyszłych studentów uczelni technicznych
Weronika Figurska-Zięba - Ma(t)my w planie odkrywanie
Beata Florek - Prawo oświatowe. Nowy awans zawodowy nauczyciela
Alicja Gawrońska - Matematyczny pociąg
Magdalena Glac - Bo zwyciężyć mogą ci, którzy wierzą, że mogą
Magdalena Glac - Liczę + Myślę = Wiem
Małgorzata Gołębiowska - Jak pracuję z uczniem liceum, który posiada opinię PP-P o dyskalkulii?
Mateusz Grabowski - Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjne metody nauczania matematyki w szkole podstawowej na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych
Marzenna Grochowalska - Dowodzenia naprawdę można się nauczyć
Piotr Gumienny - Cztery klasyczne zadania o kulach i szufladach
Piotr Gumienny - Quo vadis
Gertruda Gwóźdź-Łukawska - Głuchy telefon - czyli matematyczne rozmowy
Agata Hoffmann - Po przerwie – MATEMATYKA!
Elżbieta Hoffmann-Guzik - Po przerwie – MATEMATYKA!
Anna Iwicka-Okońska - Tajemnice matematycznych tekstów
Ewelina Jantos - Matematyczna codzienność szkolna - wybrane problemy dydaktyczne ze szkoły podstawowej
Grażyna Karczyńska - Matematyka w projektach Erasmus+
Marcin Karpiński - Praca z problemem matematycznym – jak to zorganizować na lekcji
Sylwia Kmieć - Metoda WebQuest – nie taki diabeł straszny jak go malująAgata Knysz - Przemyślne świętowanie "100 lekcji matematyki w klasie"
Tomasz Kopczyński - Matematyczne modele geometrii przestrzennej z zastosowaniem wirtualnej rzeczywistości
Mira Korbel - Matematyka w terenie
Urszula Kornas-Krzyżanowska - Azul - abstrakcja i logika
Marianna Kowalczyk - Jak prowadzić lekcje matematyki, aby były one przyjemnością dla obu stron?
Joanna Kozubal - Interaktywne pomoce dydaktyczne w pracy nauczyciela
Dorota Kraska - Żaby, pchły i inne stworzenia domowe
Katarzyna Kruk-Babik - Geniall(y)na matematyka
István Lénárt - Gauss, ciągi, płaszczyzna, przestrzeń – łączymy różne działy matematyki rozwiązując jeden problem w różnych grupach wiekowych
István Lénárt - Punkt, prosta, okrąg, odległość, kąt, wielokąt — jak uczę tych podstawowych pojęć geometrycznych?
Violetta Lipińska - Zastosowanie ciągu geometrycznego
Ewa Ładna - Nauczyciel przed egzaminem ósmoklasisty
Ewa Ładna - Wykorzystanie telefonu na lekcjach matematyki
Elżbieta Maciak - Walentynkowa lekcja geometrii
Agnieszka Makowczyńska - Nienudne sposoby na nudne powtórki - Matematyczne Biuro Śledcze
Adam Makowski - Kuferek matematyczny - jak zainteresować ucznia matematyką
Adam Makowski - Matura 2023 na ostatniej prostej – wyzwania dla nauczyciela
Tomasz Masłowski - Własności liczb naturalnych
Tomasz Masłowski - Trauma matematyczna - na maturze bez zmian
Grażyna Morga - Geometria przestrzenna w wirtualnej rzeczywistości
Krzysztof Mostowski - Z kartką papieru w przestrzeń
Elżbieta Mrożek - Ma(t)my w planie odkrywanie
Małgorzata Mularska - Włączamy edukację. Skuteczne narzędzia w pracy ze współczesnymi uczniami
Alicja Niedziela - Ciasteczkowa matematyka
Piotr Nieżurawski - Korelacja aparatu matematycznego z nauczaniem fizyki w szkole podstawowej na przykładzie serii podręczników To nasz świat. Fizyka
Piotr Nodzyński - Własności liczb naturalnych
Piotr Nodzyński - Trauma matematyczna - na maturze bez zmian
Agnieszka Ogiegło - Gry na lekcjach matematyki, narzędzia TIK
Krzysztof Oleś - Co ma do tego prawo Ohma?
Krzysztof Oleś - Matematyka - nasza niedostrzegalna kultura
Irena Ołtuszyk - Typowe zadania maturalne
Margaryta Orzechowska - Co trzy głowy, to nie jedna – sposób na rozwiązywanie matematycznych problemów w grupach
Krzysztof Ostafiński - Dlaczego ceny rosną? O tym jak zainteresować młodzież ekonomią, nie tylko z powodu nowego przedmiotu - biznes i zarządzanie
Krystyna Pastuszka - Walentynkowa lekcja geometrii
Renata Pasymowska - Cyferkowo – z wizytą w miasteczku Królowej Matematyki
Barbara Patoka - Własności liczb naturalnych
Piotr Pawlikowski - Dodaj do ulubionych - /link w przygotowaniu/
Joanna Peredko - Głuchy telefon - czyli matematyczne rozmowy
Katarzyna Pęczek - Ocenianie uczniów ze SPE - błędy, bariery i dobre praktyki
Blanka Plata - Mandale geometryczne
Blanka Plata - Patyczki i nitki - mandale... i nie tylko
Anna Plewińska - Matematyka jako sport drużynowy
Barbara Piątkowska - Liga zadaniowa na "szóstkę"
Edyta Pierz - Robotyka w szkole – nauka przez zabawę - jak zacząć?
Piotr Piskorski - Kalkulator, komórka i lekcja matematyki
Piotr Piskorski - Matematyk na lekcji fizyki
Weronika Rajkowska - Fraktale w podstawówce
Monika Rogalińska - Fitness mózgu - żonglowanie
Jacek Rogowski - O zaletach wzorów Viete'a
Karol Sieńkowski - Gry Inków wsparciem w edukacji matematycznej
Karol Sieńkowski - Zrób sobie kumiko
Katarzyna Sikora - Matematyka - nasza niedostrzegalna kultura
Justyna Skorodecka - Ciasteczkowa matematyka
Witold Stachnik - Typowe zadania maturalne
Jacek Stańdo - Matematyczne modele geometrii przestrzennej z zastosowaniem wirtualnej rzeczywistości
Joanna Stasch - Diabelski dwudziestościan czy dwunastościan?
Włodzimierz Szczerba - Czy to umiesz? Jak Włodek to sprawdza?
Włodzimierz Szczerba - Rachunek jest prosty - również rachunek prawdopodobieństwa
Włodzimierz Szczerba - Włodek mnoży i dzieli
Maria Szczerbik - Bez tych umiejętności z podstawówki w szkole średniej ani rusz
Michał Szurek - Geometria LEGO, REKO i kulek
Tomasz Szwed - Budowanie wiedzy matematyczne uczniów w szkole
Tomasz Szwed - Czy jest nadzieja matematyczna w statystyce?
Joanna Świercz - Jak przygotować i nie zwariować. Kilka skutecznych patentów od Matmainaczej na egzamin ósmoklasisty
Bartosz Trojanowski - Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjne metody nauczania matematyki w szkole podstawowej na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych
Artur Wachowicz - O pewnych aspektach wprowadzania pochodnej funkcji oraz o zastosowaniach rachunku różniczkowego
Wojciech Wątor - Matematyczny ESCAPE ROOM - wciąż zachwyca uczniów!
Daria Wątorek - Metody aktywizujące na lekcjach matematyki
Danuta Węgrowska - Czy "geometria punktów kratowych" zmienia szkolną geometrię?
Marzena i Tomasz Wierzchowscy - Jak wkręcić uczniów w lekcje matematyki? - część II
Ramona Wiora - Metoda WebQuest – nie taki diabeł straszny jak go malują
Leszek Wojtasik - Rozwiązywanie zadań z geometrii analitycznej z wykorzystaniem Geogebry
Anna Wrzeciono - wizer.me - kreatywne arkusze online
Jolanta Wysocka - "Matematyka bez prądu - zagrajmy w gry!"
Małgorzata Zambrowska - Praca z problemem matematycznym – jak to zorganizować na lekcji
Małgorzata Zbińkowska - Z GeoGebrą w szkole ponadpodstawowej
Beata Zgoła - Garść inspiracji Matmistrza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz