Warsztat na XXIX Krajowej Konferencji SNM Toruń, luty 2020
Prowadzący: Monika Zedel
Temat: Jak zeszyt i tablica pomagają zrozumieć matematykę? cz.2
Rodzaj zajęć: warsztat
Reprezentuje: Lubuski Oddział SNM
Prowadzący: Monika Zedel
Temat: Jak zeszyt i tablica pomagają zrozumieć matematykę? cz.2
Rodzaj zajęć: warsztat
Reprezentuje: Lubuski Oddział SNM
Czego dotyczą zajęcia: Część drugą mojego warsztatu chciałabym poświęcić zastosowaniom sketchnotingu na matematyce. Pokażę jak dzięki tej technice łatwiej zrozumieć, lepiej zapamiętać i uporządkować wiedzę z matematyki. Stworzyć atmosferę przyjazną nauce, prowokować do szukania rozwiązań, motywować do osiągania celów. Przedstawię różne style prowadzenia zeszytu, wynikające z preferencji uczniów.
W świecie otaczających nas obrazów zmierzanie do „ożywienia” notatki z matematyki za pomocą podstawowego narzędzia naszej pracy - kredy, może wiele zmieniać. Chcę podpowiedzieć nie tylko jak rozpocząć notować wizualnie na matematyce, ale także jak nie przestać :). Gdzie szukać inspiracji i jak wspólnie z uczniami wypracować nowe nawyki.
Monika Zedel o sobie – Jestem członkiem Lubuskiego Oddziału SNM, uczę się matematyki wraz z uczniami IV Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kotarbińskiego w Gorzowie Wielkopolskim. Trzy lata temu w ramach projektu wraz z uczniami opracowaliśmy "Matemap" czyli zbiór matematycznych map myśli. Od tego czasu zaczęła się moja przygoda z notatką wizualną…W świecie otaczających nas obrazów zmierzanie do „ożywienia” notatki z matematyki za pomocą podstawowego narzędzia naszej pracy - kredy, może wiele zmieniać. Chcę podpowiedzieć nie tylko jak rozpocząć notować wizualnie na matematyce, ale także jak nie przestać :). Gdzie szukać inspiracji i jak wspólnie z uczniami wypracować nowe nawyki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz