Tytuł warsztatów: Gry planszowe jako innowacyjne narzędzie dydaktyczne
Prowadzący zajęcia: Marta Hoffmann i Tomasz Międzik
Grupa odbiorców: edukacja wczesnoszkolna, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna, edukacja osób dorosłych, kwestie ogólnoedukacyjne
Czas trwania zajęć: 60 min
Prowadzący zajęcia: Marta Hoffmann i Tomasz Międzik
Grupa odbiorców: edukacja wczesnoszkolna, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna, edukacja osób dorosłych, kwestie ogólnoedukacyjne
Streszczenie zajęć: Podczas zajęć uczestnicy będą mieli okazję poznać sposoby wdrażania gier planszowych do placówek oświatowych. Wraz z uczestnikami omówimy jedną z innowacji pedagogicznych wprowadzonych w placówce oświatowej. Zaprezentuję sposoby pozyskiwania środków na zakup gier planszowych. Dodatkowo uczestnicy zapoznają się z tytułami wydawnictwa Lucrum Games, które kładzie nacisk na to by gry wykorzystywały w swojej mechanice matematykę.
Forma zajęć: warsztatCzas trwania zajęć: 60 min
Marta Hoffmann o sobie: /w przygotowaniu/
Tomasz Międzik o sobie: /w przygotowaniu/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz