Warsztaty na XXV Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Warszawa, luty 2016
Włodzimierz Szczerba
Warsztat: "„Grand Random Challenge” lub „Wielkie losowe wyzwanie”."
Uczymy Matematyki, ale jak? Czy uczniowie przychodzą na nasze zajęcia z zadowoleniem, czy może jest to tylko lekcja, która ćwiczy rozwiązywanie zadań? Matematyka jest tą dziedziną nauki, która dzięki swojej organizacji i uporządkowaniu pozwala uczyć podejmowania decyzji.
„Grand Random Challenge” lub „Wielkie losowe wyzwanie” umożliwia inne podejście do Matematyki i jej nauczania.
W jaki sposób? Przyjdź i przekonaj się jak „Grand Random Challenge” lub „Wielkie losowe wyzwanie” może Ci w tym pomóc.
Uczymy Matematyki, ale jak? Czy uczniowie przychodzą na nasze zajęcia z zadowoleniem, czy może jest to tylko lekcja, która ćwiczy rozwiązywanie zadań? Matematyka jest tą dziedziną nauki, która dzięki swojej organizacji i uporządkowaniu pozwala uczyć podejmowania decyzji.
„Grand Random Challenge” lub „Wielkie losowe wyzwanie” umożliwia inne podejście do Matematyki i jej nauczania.
W jaki sposób? Przyjdź i przekonaj się jak „Grand Random Challenge” lub „Wielkie losowe wyzwanie” może Ci w tym pomóc.
Poziom nauczania: szkoła podstawowa, gimnazjum
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: praca z uczniem mającym trudności
Włodzimierz Szczerba o sobie – Ukończyłem wydział Matematyczno-chemiczny Akademii Podlaskiej w Siedlcach, pracowałem jako nauczyciel matematyki w Polsce przez sześć lat.
Od 2005 roku jestem nauczycielem matematyki w Wielkiej Brytanii na różnych poziomach.
Uczyłem uczniów od 11 do 18 roku życia o różnych zdolnościach i umiejętnościach.
Najbardziej interesują mnie niestandardowe sposoby nauczania matematyki. Moim hobby jest kolekcjonowanie różnych ciekawostek matematycznych i dzielenie się nimi.
Czego dotyczą zajęcia: praca z uczniem mającym trudności
Warsztat: „Matematyka na wesoło”
„Matematyka na wesoło” to kilkanaście faktów czy pokazów, które nawet najbardziej zagorzałych przeciwników Matematyki zadziwią i przekonają, że Matematyka to nie taki straszny diabeł jak go malują.
„Matematyka na wesoło” to kilkanaście faktów czy pokazów, które nawet najbardziej zagorzałych przeciwników Matematyki zadziwią i przekonają, że Matematyka to nie taki straszny diabeł jak go malują.
Poziom nauczania: kwestie ogólnoedukacyjne
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: praca z uczniem mającym trudności
Czego dotyczą zajęcia: praca z uczniem mającym trudności
Włodzimierz Szczerba o sobie – Ukończyłem wydział Matematyczno-chemiczny Akademii Podlaskiej w Siedlcach, pracowałem jako nauczyciel matematyki w Polsce przez sześć lat.
Od 2005 roku jestem nauczycielem matematyki w Wielkiej Brytanii na różnych poziomach.
Uczyłem uczniów od 11 do 18 roku życia o różnych zdolnościach i umiejętnościach.
Najbardziej interesują mnie niestandardowe sposoby nauczania matematyki. Moim hobby jest kolekcjonowanie różnych ciekawostek matematycznych i dzielenie się nimi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz