Wykład i warsztat na XXV Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Warszawa, luty 2016
Piotr Gumienny
Wykład: "Gdzie matematyk nie może tam GeoGebrę pośle."
Na moim krótkim wykładzie chciałbym przedstawić dwa zagadnienia:
1. wyniki minibadań przeprowadzonych na uczniach I Liceum Ogólnokształcącego w Słupsku dot. efektywności kształcenia matematycznego z wykorzystaniem GeoGebry
2. przykłady zastosowań GeoGebry w rozwiązywaniu zadań i problemów matematycznych.
Wykład jest powtórzeniem prelekcji z Międzynarodowej Konferencji EWCOM 2015
Wykład: "Gdzie matematyk nie może tam GeoGebrę pośle."
Na moim krótkim wykładzie chciałbym przedstawić dwa zagadnienia:
1. wyniki minibadań przeprowadzonych na uczniach I Liceum Ogólnokształcącego w Słupsku dot. efektywności kształcenia matematycznego z wykorzystaniem GeoGebry
2. przykłady zastosowań GeoGebry w rozwiązywaniu zadań i problemów matematycznych.
Wykład jest powtórzeniem prelekcji z Międzynarodowej Konferencji EWCOM 2015
Poziom nauczania: szkoła ponadgimnazjalna, gimnazjum
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: innowacje
Czego dotyczą zajęcia: innowacje
Warsztat: "Bądź kreatywny ! Zadania A-ha !"
Na zajęciach chciałbym przedstawić kilka zadań z efektem "A-ha", w rozwiązaniu których można wykorzystać kreatywność uczniów (i nauczyciela).
Na zajęciach chciałbym przedstawić kilka zadań z efektem "A-ha", w rozwiązaniu których można wykorzystać kreatywność uczniów (i nauczyciela).
Poziom nauczania: szkoła ponadgimnazjalna, gimnazjum
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: inne
Piotr Gumienny o sobie – W nauczaniu matematyki niezwykle ważne jest rozwijanie kreatywności, pomysłowości i błyskotliwości uczniów. Warto aktywizować i zainteresować uczniów matematyka przez nietypowe rozwiązywania nawet skomplikowanych problemów.
Czego dotyczą zajęcia: inne
Piotr Gumienny o sobie – W nauczaniu matematyki niezwykle ważne jest rozwijanie kreatywności, pomysłowości i błyskotliwości uczniów. Warto aktywizować i zainteresować uczniów matematyka przez nietypowe rozwiązywania nawet skomplikowanych problemów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz