Warsztaty na XXV Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Warszawa, luty 2016
Marta Dziadak
Warsztat: "Prawie wszystko o mnożeniu."
Matematyka jest trudną nauką, a zrozumienie jej wymaga sporo czasu, dlatego dziecko powinno zapoznawać się z liczbami od najmłodszych lat. Nowa podstawa programowa wymusza na nauczycielach zmianę stylu nauczania, stosowanie innych metod, rozwijanie różnych umiejętności.
Dziecko może uczyć się mnożenia na różne sposoby, wykorzystując przy tym dostępne przedmioty albo własne ręce. Podczas warsztatów pokazane zostaną różne aspekty związane z mnożeniem, od liczenia na konkretach po wykorzystanie kalkulatora. Zajęcia przeznaczone są dla nauczycieli, którzy chcieliby urozmaicić swoje lekcje lub pracują z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Warsztat: "Prawie wszystko o mnożeniu."
Matematyka jest trudną nauką, a zrozumienie jej wymaga sporo czasu, dlatego dziecko powinno zapoznawać się z liczbami od najmłodszych lat. Nowa podstawa programowa wymusza na nauczycielach zmianę stylu nauczania, stosowanie innych metod, rozwijanie różnych umiejętności.
Dziecko może uczyć się mnożenia na różne sposoby, wykorzystując przy tym dostępne przedmioty albo własne ręce. Podczas warsztatów pokazane zostaną różne aspekty związane z mnożeniem, od liczenia na konkretach po wykorzystanie kalkulatora. Zajęcia przeznaczone są dla nauczycieli, którzy chcieliby urozmaicić swoje lekcje lub pracują z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Poziom nauczania: nauczanie wczesnoszkolne, szkoła podstawowa
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: ciekawy pomysł na lekcję
Marta Dziadak o sobie – Pracuję w Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach. Jestem nauczycielem matematyki i zajęć technicznych. Od 12 lat pomagam uczniom oswoić się z trudnym dla nich matematycznym światem.
Czego dotyczą zajęcia: ciekawy pomysł na lekcję
Marta Dziadak o sobie – Pracuję w Szkole Podstawowej nr 2 w Świętochłowicach. Jestem nauczycielem matematyki i zajęć technicznych. Od 12 lat pomagam uczniom oswoić się z trudnym dla nich matematycznym światem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz