Wykład na XXV Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Warszawa, luty 2016
Jacek Stańdo
Wykład: "E-podreczniki."
Czy e-podręczniki zastąpią tradycyjne, papierowe? Nie muszą. O ich popularności zdecyduje uczeń i nauczyciel.
Będą pomocą dydaktyczną i narzędziem, uzupełnieniem lub alternatywą dla dotychczasowych wydawnictw. Nauczyciel sam zdecyduje, czy sięgnąć po zadania interaktywne na lekcji, zabrać uczniów w wirtualny spacer po Czarnolesie i Colosseum, wykorzystać zasoby w formule „odwróconej klasy”, zachęcić do interdyscyplinarnego projektu badawczego. Może tylko zajrzy do kompendium wiedzy, słownika definicji. A uczeń w domu sam wyłowi to, co go zaciekawi.
Czy e-podręczniki zastąpią tradycyjne, papierowe? Nie muszą. O ich popularności zdecyduje uczeń i nauczyciel.
Będą pomocą dydaktyczną i narzędziem, uzupełnieniem lub alternatywą dla dotychczasowych wydawnictw. Nauczyciel sam zdecyduje, czy sięgnąć po zadania interaktywne na lekcji, zabrać uczniów w wirtualny spacer po Czarnolesie i Colosseum, wykorzystać zasoby w formule „odwróconej klasy”, zachęcić do interdyscyplinarnego projektu badawczego. Może tylko zajrzy do kompendium wiedzy, słownika definicji. A uczeń w domu sam wyłowi to, co go zaciekawi.
Poziom nauczania: kwestie ogólnoedukacyjne
Rodzaj zajęć: wykład
Czego dotyczą zajęcia: innowacje
Jacek Stańdo o sobie – nauczyciel akademicki Politechniki Łódzkiej.
Koordynator merytoryczny rządowego projektu "e-podręczniki" do matematyki
http://cmf.p.lodz.pl/stando/
Czego dotyczą zajęcia: innowacje
Jacek Stańdo o sobie – nauczyciel akademicki Politechniki Łódzkiej.
Koordynator merytoryczny rządowego projektu "e-podręczniki" do matematyki
http://cmf.p.lodz.pl/stando/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz