Wykład na XXV Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Warszawa, luty 2016
Anna Cebulska
Wykład: Ciasteczkowa matematyka
Czy kuchnia to dobre miejsce do nauczania matematyki?
Zdecydowanie tak!
Chciałybyśmy Państwu zaprezentować zajęcia polegające na wypiekaniu ciastek w kształcie figur geometrycznych, z których uczniowie układają mozaiki.
Jest to doskonała okazja do zaangażowania dzieci do wspólnego odkrywania zasad geometrii. Uczniowie w przyjemny sposób przyswajają nawet trudne twierdzenia dotyczące planimetrii.
Czy kuchnia to dobre miejsce do nauczania matematyki?
Zdecydowanie tak!
Chciałybyśmy Państwu zaprezentować zajęcia polegające na wypiekaniu ciastek w kształcie figur geometrycznych, z których uczniowie układają mozaiki.
Jest to doskonała okazja do zaangażowania dzieci do wspólnego odkrywania zasad geometrii. Uczniowie w przyjemny sposób przyswajają nawet trudne twierdzenia dotyczące planimetrii.
Poziom nauczania: szkoła podstawowa, gimnazjum
Rodzaj zajęć: wykład
Czego dotyczą zajęcia: innowacje
Anna Cebulska o sobie – Jesteśmy studentkami na wydziale Matematyki, Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Zielonogórskiego. Naszą przyszłość wiążemy z dydaktyką matematyki. Jesteśmy w szczególności zainteresowane innowacyjnymi metodami nauczania. W związku z tym staramy się poszerzać naszą wiedzę i doświadczenie m.in. poprzez organizację warsztatów matematycznych w kuchni.
Czego dotyczą zajęcia: innowacje
Anna Cebulska o sobie – Jesteśmy studentkami na wydziale Matematyki, Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Zielonogórskiego. Naszą przyszłość wiążemy z dydaktyką matematyki. Jesteśmy w szczególności zainteresowane innowacyjnymi metodami nauczania. W związku z tym staramy się poszerzać naszą wiedzę i doświadczenie m.in. poprzez organizację warsztatów matematycznych w kuchni.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz