Warsztaty na XXV Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Warszawa, luty 2016
Barbara Pieronkiewicz. Zajęcia inspirowane są doniesieniami z raportów Instytutu Badań Edukacyjnych oraz badań prowadzonych za granicą (Ball, D. L., Hill, H. C., & Bass, H. (2005), Ball, D. L., Thames, M. H., & Phelps, G. (2008), Tirosh, D.,& Even, R. (1997)). Wyraźnie wynika z nich, że jako nauczyciele matematyki powinniśmy nieustannie rozwijać swoje kompetencje merytoryczne i dydaktyczne.
Na warsztatach zapraszam Państwa do wspólnego rozwiązywania zadań, i wspólnej matematycznej refleksji nad nimi.
Poziom nauczania: kształcenie nauczycieli
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: kształcenie nauczycieli
Barbara Pieronkiewicz o sobie – Doktorantka w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie.
Autorka kilku rozdziałów w monografiach m.in
Barbara Pieronkiewicz. Zajęcia inspirowane są doniesieniami z raportów Instytutu Badań Edukacyjnych oraz badań prowadzonych za granicą (Ball, D. L., Hill, H. C., & Bass, H. (2005), Ball, D. L., Thames, M. H., & Phelps, G. (2008), Tirosh, D.,& Even, R. (1997)). Wyraźnie wynika z nich, że jako nauczyciele matematyki powinniśmy nieustannie rozwijać swoje kompetencje merytoryczne i dydaktyczne.
Na warsztatach zapraszam Państwa do wspólnego rozwiązywania zadań, i wspólnej matematycznej refleksji nad nimi.
Poziom nauczania: kształcenie nauczycieli
Rodzaj zajęć: warsztat
Czego dotyczą zajęcia: kształcenie nauczycieli
Barbara Pieronkiewicz o sobie – Doktorantka w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie.
Autorka kilku rozdziałów w monografiach m.in
- Odkrywanie i rozwijanie uzdolnień matematycznych uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych, Jabłonkowska M. (red.) Uczeń zdolny i jego edukacja. Koncepcje. Badania. Praktyka, Wydawnictwo Universitas Rediviva, Warszawa 2013 ;
- Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień matematycznych ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych, Kąkol H. (Red. Nacz.)Prace monograficzne z dydaktyki matematyki: Współczesne problemy nauczania matematyki (5), Koło SNM Forum Dydaktyków Matematyki, Bielsko – Biała 2014,
- Koncepcja kształcenia transgresyjnego oraz teoria dezintegracji pozytywnej jako odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży, Podstawy edukacji. Trendy cywilizacyjne, tom 7, Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz